k@ki2 SkoDenG

Monday, October 10, 2011

PemergiANnya 1 Kehilangan.....

hurmmm...... macam x pecaya ja kan...
org yg kita lgsung xpnah jmpa...
lgsung xpnah brborak face to face pon boleh 
meninggalkan kesan pada kita..

rasa sedih plak bila dpt taw one of my friends kat fb meninggal..
pdahal aku rasa cam semalam ja ber muka buku ngan dia...
slalu dia tinggalkan jejak kat wall or any pic yg rasa dia bleh komen..
dia komen slagi mampu.... 

bla aku post kat wall fb aku... even 2 3 hri pon dia akan smbg blik komen tu 
smpai kita yg balas... maen balas membalas...
kdg2 tu hari2 maen poke2....  bla bkak fb ja dia poke..
then aku poke balik.... 

pastu smpai satu hari tu  aku dah reply poke dia..
tp xde pon dia poke balik.... urmmmm xpnah terpkir apa2 pon..
just pk mcm biasa dia bzi ngan keja kot.... 
lg pon ktorg slalu jek men gadoh2 kat fb...
tp gadoh biase2... org ckp mlawak2 la... huhuhu

hari ni dpt taw yg beliau telah kembali kepada pencipta Nya... 
aku mcm terkilan jgk sbb bru taw ari ni.... dah 2 ari abg nan 
meninggal... dia mninggal 8 oktober 2011 tp aku dpt info dri kwn fb 
jgk... dia pm inbox..

  • Padil Joey
    • salam kak, betol ker abg nan dah xder??
  • Shah Kolikushon
    3 hours ago
    Shah Kolikushon
    • hah?? xde ape??
  • Padil Joey
    3 hours ago
    Padil Joey
    • akk tgk page abg nan..dorg kata abg nan dah meninggal
  • Shah Kolikushon
    3 hours ago
    Shah Kolikushon
    • hah?? jap..
    • ha ah la dik!! tp xtawu pon.. seyes tkejot!
  • Padil Joey
    3 hours ago
    Padil Joey
    • sy lagi terkejot..sy ingt akk tawu
  • Shah Kolikushon
    3 hours ago
    Shah Kolikushon
    • seyes dik akak xtawu!! ya allah... tawu x knp??


  • Padil Joey
    3 hours ago
    Padil Joey
    • dorg kata dy meninggal mase tgh tido...akk g la umah dy..melawat
  • Shah Kolikushon
    3 hours ago
    Shah Kolikushon
    • dik.. akak xtawu rumah die... akak xpnah jmpe dia.... akak just dlm fb je ngan die... tp dah lame... rase mcm dah knal lame dik!!! terkilan gak rase xleh nk g mlawat..
  • Padil Joey
    3 hours ago
    Padil Joey
    • ermmm...xpe la kalo mcm tu...sedekah je la al-fatihah..
  • Shah Kolikushon
    3 hours ago
    Shah Kolikushon
    • seyes sedih.... even xpnah jmpe... :(


      hrmmmm...... memg sedih.... aku dah anggap abg nan ni dah mcm abg aku sndri bleh brgurau senda.... kgkadang tu ada yg tnya.. " cah, nan jakpor tu BF hg ke??" huhu sbb ape?? sbb bnyak je komen dia kan... huhuhu ...

      semoga abg nan tenang di sana... 
      doa kawan2 mengiringi abg...


      AL-FATIHAH............




      "SEmoga Roh BEliau dicucuri Rahmat.. aminNNN "


      Daripada Allah kita Datang 
      Kepada Allah Jua Kita Kembali...

      Kami redha dgn pemergianMU.......
      Moga ditempatkan di tempat orang yg beriman....
      (V_V)(V_V)
      :(

4 comments:

  1. innalillahiwainnailaihirajiun... aku kenal die pun sbb die selalu kacau kau kt FB.. ish cah.. sabar k.. hilang dah sorang kawan kau..

    ReplyDelete
  2. urmmmm.... sedih jah!! nangeh ni... urmmmmmm.... (V_V) sedih sgt.... wlopon xkenal die... tp da mcm abg sndri kot aku rase...

    ReplyDelete
  3. Takziah buat keluarga Nan Jakpor....... semoga rohnya dicucuri rahmat... dan semoga semua amalan baiknya diterima Allah

    ReplyDelete