k@ki2 SkoDenG

Tuesday, April 16, 2013

My pets!

Assalamualaikum to all readers.. saja nak kongsi hobi baru n pengalaman jaga sugar glider!!
hahaha actually dah lama aku bela depa nih... almost setahun!!
yeayyy dah besor panjang rupanya..

ada 2 taw!!
dua2 teruna..
1 nama pebbles
lagi 1 nama flinstone...
tgok ni.. chomey x???


chomeyyy kak tooonnn.. ehhh.. ehhhhh... hehehe
yg aku suap tuh flinstone... si pebbles xnak suap.. dia suka mkn sndri..
independent katakan.. hehee



tengok la tuh muka si pebbles xrela kena suap!!!
hishhh....


yg si flinstone ni pulak mcm2 aksi dah ku tgok time mkan...
xreti ke nak duduk elok2 .. 
besila ke.. besimpuh ke.. 
ekekekee


 mcm2 aksi la hoi korg 2 ekor nih...
si flinstone ni tamak sket..
mana yg aku suap pon mkn..
yg kat tgn dia pon nk mkn jgk!!
urmmm



ha yg ni lak aku suap dorg makan nestum...
nestum ni kengkdg aku bncuh.. xpon dorg mkn mcm ni jek..
kalo xmkn nestum, mkn buah, solid food pon bg jugak..
jaga badan kau!! haaaaa......
tp selalunya buah...
aku ada gak bg biskut oat... siap ada raisin taw.. haa..
buah tu mcm epal, lai, pear, tembikai, betik je.. yg laen dia xmkn..
bg buah kelapa ko xmkn pulak ye... haha memilih!!!


ok sekian berita dari amazon!

haha ok bye!

No comments:

Post a Comment